Thursday 14 January 2010

It's clear for me and you.

Menjawab beberapa soalan kebelakangan ini, jadi di sini mungkin ada jawapannya buat rakan-rakan yang lalu lalang melintas di blog ini setiap hari, atau setiap minggu atau sebulan sekali atau last tahun lepas. Saya akan menetap di London (ambil perhatian London sedang berwarna merah ketika ini) selepas ini. Menyambung pelajaran dalam bidang kejuruteraan bersama suami tercinta dan mungkin melahirkan seorang-dua bayi (wow, seorang dua kurang boleh bla...). Sebab sejak-sejak lepas kahwin itu saya rasa seperti mahu menjadi comel selalu dengan suami yang comel (perhatian! untuk suami saya sahaja) di sisi. Jangan risau.Entry ini halal untuk dibaca. Saya ambil sedikit sahaja masa anda untuk membaca entry tidak ilmiah saya yang ketiga buat hari ini. Buat kawan-kawan yang sudi bertanya dan mengambil berat, harap persoalan terjawab.Jaga diri hiasi peribadi (ayat macam kenal sahaja)
(",)