Sunday 22 November 2009

Gumbiralah sangat!

Pagi tadi (bosanlah intro gini je balik-balik, pagi tadi, semalam, hari tu, malam tadi...grrrr...pape jelah) saya buka laptop, saya sign in e-mel dan saya buka inbox (sangatlah detail). Ada dua e-mel. Saya rasa bagai tak percaya dan terasa nak melompat-lompat. Cuti saya dah lulus. Dan tiket kapal terbang saya dah pun berjaya di book berserta tarikh pergi dan balik sekali (dah bayar pun). Tahu apa maknanya? Maknanya saya akan balik beraya haji ke Malaysia.Yeay yeay...Bestnya. Dapat balik raya. Yeay yeay. Rasa nak melompat-lompat je dalam dewan conference (pastu datang pakguard tembak guna ubat pelali untuk ikan paus biru).

Encik AbuHanaan, silalah jangan jeles ye. UmmuHanaan nak sangat bawak Encik AbuHanaan sekali, tapi apakan daya...Huhu...Encik AbuHanaan silalah duduk baik-baik di Cairo nun...Belajar rajin-rajin ye. Cepat Encik AbuHanaan habis belajar, cepat kita boleh balik sama-sama, jangan kata raya haji, raya cina, hari gawai,hari buruh, hari merdeka, hari jadi pun boleh. Semua-semua bolehlah :p. Nanti UmmuHanaan tolong makankan ketupat dengan rendang untuk Encik Abu Hanaan. Jangan nangis ok.

Sebenarnya ni episod balas dendam sebab raya haji tahun lepas terpaksa beraya tengah laut...Huhu...Episod ngeri tu raya atas pelantar minyak dekat Laut China Selatan. Dan tahun ni pula kalau mengikut kalendar perancangan sebenar yang tak berapa nak benar sebab dah tergendala sepatutnya musim haji tahun ni UmmuHanaan and AbuHanaan suppose to go for Haji. Tapi tak apa insya Allah ada rezeki dan kelapangan tahun mendatang akan cuba lagi melapangkan masa (asifah hubby for the cancellation. Jangan sedih ye. Tahun depan insya Allah, doa-doakan).

Moscow menghampiri suhu beku...sejuk...sejuk...

AbuHanaan, wish u're here) 

Gumbiralah sangat, sampai terpost entry ni kat sini. Sebenarnya nak post kat Aku Asrar-Mu XD.Tapi dah tertaip sini. Huuu...

Tak nampak?heheh Aihh...Tak payah bacalah. Memang saja nak buat bagi tak nampak.Nak AbuHanaan je baca.